Logo AddVision BV
Logo AddVision BV close

Vernieuwende franchiseformule

In 2011 startte Baden+ als nieuwe franchiseformule voor badkamerspeciaalzaken. Om zo'n markt open te breken moet je wel echt met iets nieuws komen. Naast een uitgekiende marketingstrategie voor het reclamebureau gaven wij input op het gebied van internet marketing.

Een eigen site voor elke franchisenemer

Baden+ was de eerste die elke franchisenemer een eigen site aanbood. Erg handig omdat de meeste deelnemers niet alleen badkamers verkopen, maar daarnaast ook installatiewerkzaamheden aanbieden of keukens verkopen. Groot pluspunt voor de franchisenemers is dat zij voortaan geen kosten meer hoeven te maken voor een eigen website. 

Klanttevredenheid inzichtelijk

Elke franchisenemers kan met een paar klikken zelf klanten uitnodigen om de winkel te beoordelen. Hierdoor maken we de website extra verleidelijk voor potentiële klanten. Bovendien maakt het Google extra tevreden, wat zich weer mooi vertaalt in extra bezoekers op de verschillende websites.

Resultaat direct in Salesforce

Alle reacties die via de verschillende sites binnenkomen, worden direct volautomatisch en op de juiste manier verwerkt in Salesforce. Hierdoor worden reacties optimaal afgehandeld én is het maken van een resultaten rapportage door Baden+ slechts een kwestie van een druk op de knop.